Adieu Vietnam, hello Kuala Lumpur.

18 juni 2011 - Dongen, Nederland

Vrijdag 17 juni 2011:

Vandaag is de dag van vertrek uit Vietnam, we gaan via Kuala Lumpur naar Amsterdam. We vliegen uiteindelijk om 11.00 uur vanaf Saigon en komen met 10 minuten vertraging rond 14.30 uur aan in Kuala Lumpur. Het kost ons wat tijd om door de douane heen te komen omdat het ontzettend druk is bij de immigratiedienst. Gaan na een halfuur oponthoudt met de KLIA-express trein naar het centrum en boeken een city-tour om zo vanuit de bus langs de hoogtepunten van de stad te rijden (Hop-on-Hop-off) omdat we niet veel tijd hebben in  totaal 5 uur. Het leek ons in dit geval de beste oplossing, maar helaas de bus gaat net voor onze neus weg en dus moeten we een half uur wachten. De volgende pech was dat het verkeer muur en muur vast zit, kunnen dus geen kant op, jammer maar niets aan te doen. Eindelijk na anderhalfuur aangekomen bij “Petronas Twin Towers”. Besluiten om maar niet in de stad te blijven eten gezien de tijd en maken nog wat foto’s.  De avond valt in, de stad is mooi verlicht. Zijn rond 21.30 uur op de luchthaven terug en kunnen het nu op ons gemak doen en ook nog wat eten voor ons vliegtuig om 23.55 uur vertrekt.