Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
116

Over ons

De zussen Truus en Leny hebben als resp. partners Peter en Willem.

Truus en Peter wonen in Capelle a/d IJssel, Leny en Willem wonen in Dongen.

Na elkaar al een aantal malen op vakantielocaties in Nederland en Indonesië een paar dagen te hebben ontmoet, hebben we nu besloten gevieren drie weken op reis te gaan.

Over onze reis

Zaterdag 28 mei 2011 vliegen we via Kuala Lumpur naar Hanoi, Vietnam.

Van daaruit willen we het noorden van Vietnam verkennen. Naast Sapa en de omringende bergdorpen willen we Hanoi zelf ontdekken. Vervolgens zullen we een aantal nachten op een jonk verblijven in Halong Bay, het karststeengebergtegebied in zee.

Daarna reizen we via Hue en Hoi An en Nha Trang naar het zuiden. Naast Ho Chi Min City (v/h Saigon) zullen we de Mekong Delta willen bezoeken.

Voordat we ons definitieve reisschema rond hebben zullen we menig uurtje besteden aan het uitpluizen van de reis en ondertussen regelmatig een hapje en een drankje nuttigen. Maar dit is allemaal onderdeel van het vóórgenieten natuurlijk.

Bezochte landen

Wij hebben 31 landen (13%) bezocht:

België, Canada, China, Duitsland, Egypte, Finland, Frankrijk, Griekenland, Indonesië, Italië, Kaapverdië, Kroatië, Luxemburg, Maleisië, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Roemenië, Servië, Singapore, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.